12 Ekim 2008 Pazar

Kudüs'ün Fethi etkinliği 12 Ekim 2008 Pazar









Bugün Kudüs'ün Fethi etkinliğini yaptık.

İlk olarak programa Fatiha suresi okuyarak başladık.
Ardından Ahmet Ceyhan hocamız Kur'an-ı Kerim tilavetini seslendirdi.

AGD Üniversite komisyonu başkanımız Ferhat TOSLAK konu ile ilgili konşmasını yaptı.

Yalçın kardeşimiz Selahaddin Eyyubinin Kudüsü fethettikten sonraki ilk hutbesini seslendirdi.

Şahin ve Osman kardeşlerimiz şiirlerini seslendirdiler.

Kapanışta Ahmet Ceyhan hocamıs bir marş okudu ve duamızı yaparak programı noktaladık.

Programdaki konuşma aralarında sinevizyon gösterilerimiz oldu ve çıkarken Filistin için yardım toplayarak Cansuyu Derneğine ilettik.

Toplantı bittikten sonra toplantı salonundan AGD salouna geçerek çay ve kuru pasta ikramı yapıldı.

Burada etkinliğimizle ilgili fotoğrafları görüyorsunuz.

9 yorum:

Uzun Hikaye dedi ki...

s.a
ısparta agd üni komisyonunu tebrik ediyor çalışmalarının devamını diliyorum...insanlık adına atılan bir adım, insanları kurtarmak adına atılan bir adım Rab katında boşa çevrilmeyecek taatlerdendir. bu haseble camiamızın bu kutlu yolda yaptığı çalışmalarda emeği geçen kardeşlerimizden Allah razı olsun...selametle, saadette kalın inş.

Akif AKIN dedi ki...

s.a

çalışmalarınızda başarılar diliyor, bu çalışmaların daha güzel programlara vesile olmasını cenab'ı Allahtan niyaz ediyorum.

mehmet zahit uzun dedi ki...

s.a arkadaşlar çalışmalarınızda başarılar dilerim allahım yar ve yardımcınız olsun.özledim hepinizi fotoğrafları görünce bir ah çektim keşke bende yanınızda olabilsem. 26sında ankaraya gelmeye çalışacağım orada görüşürüz. Son sözüm olarak kankamdır ERMAN,bağlasan ıspartada durmaz:)))

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun sizlerden...

umut dedi ki...

gözlerinden filistin aksın
filistin dolaşsın ellerine ayaklarına...
filistin ol, filistin kal...
rabbim seni korusun yaralı toprak...
amin
çalışmalarınızın...
artarak devam etmesi dileğiyle...

Ayhan Kocaoğlu dedi ki...

sa kardeşlerim
Allahım yar ve yardımcınız olsun.Razı olsun.Utandırmasın.İki cihanda da saadetler dilerim
Unutmayın bir söz vardır:
" Ahretteki yerinizi merak ediyorsanız. Dünyada Allah sizi ne işle meşgul ediyor, nerelerde kullanıyor, ona bakın" . Allahın izniyle Rabbim sizleri İslama hizmette kullanıyor

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun..Çalışmalarınızda Mevlam gayret nasip etsin inş..
Kudüs'ü hatırlamak, hatırlatmak en güzel çalışma olsa gerek.
En büyük aşkı Kudüs olanlara selam olsun.
"Özgür Kudüs" dualarında buluşmak temennisi ile...

(Zahit'e : Bağlamaya gerek kalmadı aga, okulun bitceği yok heralde...6yaşından beri, kendimi bildim bileli okuyorum,gına geldi artık.bi dua ette bitsin şu okul.bi sürü projem var biliyosun ;) sen mübarek adamsın senin duan kabul olur Allahın izniyle..ee naz makamı :) )

Adsız dedi ki...

a.s. değerli kardeşlerim duanıza ihtiyacımız var...özellikle bu teşkilatı büyük sıkıntılarla bu hale getiren eski başkanımıza ve teşkilatına teşekkür ediyoruz...şimdi de dualarınız bize sabır şevk heyecan olarak katkı sağlayacaktır inşallah

Adsız dedi ki...

Yazıyı okumaya başlarken çok sevdim..dile getiremediğim sıkıntıları anlatan bir yazı olsa gerek diye düşündüm fakat devamında bir hayal kırıklığı yaşadım…şaşırmadım ama..ne yazık ki bu tür şeylere alıştırıldık çünkü..
Dünyada, ülkemizde yolunda gitmeyen şeyler varken insan da boş boş oturup olanlara seyirci kalmaya razı olmaz elbet…herkes gücü yettiğince bir şeyler yapmak ister…kimisi yazar,kimisi anlatır,kimisi çizer vs…
yazmak artık insanlar tarafından önemsenmeyip bu alanda bakteri gibi çeşitli türler üremiş olsa da en önemli iletişim aracıdır…insanlara iletmek istediğiniz konu hakkında kafanızda net bir taslak oluşturduktan sonra -konudan sapmadan- güzel bir uslupla derdinizi insanlara anlatabilirsiniz…bu çok güzel bir duygudur,insanlara bir şeyleri anlatabilmek…
bu yazıyı yazan kardeş de bir şeyleri dert edinmiş kendine ve anlatmak istemiş…ama başarılı olmuş mu tartışılır…tesettür ve gençliğin içinde bulunduğu bunalım konuları, ayrı ayrı ele alındığı zaman sayfalar dolusu incelenebilecek mühim konular…fakat buradaki amaç insanlara en azından bir şeyleri hatırlatmak ise bu da yine ölçülü ve haddini aşmadan yapılmalıdır…
yazıda bir takım tipler eleştirilmiş…ve bu yazıyı o tiplerin okuması büyük bir muhtemel…peki bu yazı o arkadaşlarda olumlu ve etkileyici bir sonuç bırakacak mı…onları düşünmeye sevk edip “evet ben bu konuda dikkatli olmalıyım” uyarısını yapacak mı..yoksa ters tepip bahsedilen değerlerden daha mı uzaklaştıracak…
benim yazıyı yazan kardeşin niyetinden hiçbir şüphem yok…iyi bir yürek taşıdığına inanıyorum…sevgili peygamebirimizin yolu yolumuzsa şunu hiçbir zaman unutmayalım,
“MÜJDELEYİNİZ NEFRET ETTİRMEYİNİZ,ZORLAŞTIRINIZ KOLAYLAŞTIRMAYINIZ”….
İşte temel prensibimiz bu olmalı insanlara derdimizi anlatırken…yoksa birbirimizden başka kimseye bir şey anlatamayız ve olduğumuz yerden bir adım daha ileri gidemeyiz…oysa ALLAH onun dinini önce sevmemizi ve” halimizle” dinini sevdirmemizi ister….
Bazı bayan kardeşlerden haklı olarak tepkiler gelmiş yazıya…ben de bir bayan olarak acizane düşüncelerimi paylaşmak istedim….haddimi aştıysam af buyurun….
Şu bir gerçek ki çok ama çok çalışmamız ama önce gerçekten çok istememiz gerek….samimiyetle aşkla umutla istemek….neyi istediğimizi bilerek istemek….
Esselamualeykum…
Rabbim yariniz ve yardımcınız olsun….